Partnerov prosíme, aby si v novom systéme zmenili heslo cez funkciu „Zabudnuté heslo“
+421 949 762 827
V košíku nie sú žiadne produkty.
AMEXX s.r.o.
Surdícka ulica 355/2, 943 52 Mužla
IČO: 45458588
DIČ: 2023010781 IČ DPH: SK2023010781
REG: OR OS Nitra odd. s.r.o. Vl. č. 26357/N
IBAN: SK14 0200 0000 0046 8950 8151 BIC/SWIFT: SUBASKBX (0200) – VÚB banka
IBAN: SK81 0200 0000 0027 3003 8851 BIC/SWIFT: SUBASKBX (0200) – VÚB banka
Telefonický kontakt: 0949 762 827
E-mailový kontakt: info@amexx.sk
Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu (e-shopu)
Tieto Všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti súvisiace s nákupom Tovaru v internetovom obchode umiestnenom na internetovej stránke www.amexx.sk a sú neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy uzavretej medzi Obchodníkom (prevádzkovateľom internetového obchodu) a Kupujúcim. Všeobecné obchodné podmienky ďalej len „VOP“.
Uskutočnením Objednávky Kupujúci vyhlasuje, že sa oboznámil s týmito VOP a že s nimi súhlasí.
Tieto VOP sú zverejnené v e-shope na internetovej stránke www.amexx.sk a sú platné a účinné odo dňa ich zverejnenia.
Dohľad nad dodržiavaním zákona vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia (SOI).
Názov a adresa orgánu dozoru alebo dohľadu, ktorému činnosť poskytovateľa služieb podlieha:
Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj
Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50 Nitra
Odbor výkonu dozoru
e-mail: nr@soi.sk
tel.: 037/772 02 16, fax: 037/772 00 24
Obchodníkom / Prevádzkovateľom, Dodávateľom Tovarov a Služieb e-shopu je spoločnosť AMEXX s.r.o., Surdícka ulica 355/2, 943 52 Mužla, IČO: 45458588, DIČ: 2023010781, IČ DPH: SK2023010781.
Kupujúcim je každý návštevník E-shopu, ktorý súhlasí so Všeobecnými obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom a objedná si Tovar alebo Služby prostredníctvom elektronických komunikačných prostriedkov.
Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.
E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom.
Tovarom alebo Službou sú všetko produkty a služby zverejnené na stránkach E-shopu.
Objednávka znamená Kupujúcim vyplnený a odoslaný objednávkový formulár Obchodníkovi spôsobom uvedeným v týchto VOP. Potvrdením Objednávky v súlade s týmito VOP zo strany Obchodníka vzniká medzi Obchodníkom a Kupujúcim Kúpna zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj Tovarov a poskytovanie Služieb. Neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy sú tieto VOP a reklamačný poriadok.
Elektronická komunikácia je najmä komunikácia prostredníctvom E-shopu, e-mailová komunikácia a telefonická komunikácia, ktorú Kupujúci odoslaním objednávky plne uznáva.
Reklamačný poriadok znamená Reklamačný poriadok pre nákup Tovaru v internetovom obchode vydaný Obchodníkom za účelom informovania Spotrebiteľa o podmienkach a spôsobe reklamácie vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť a o vykonaní záručných opráv. Reklamačný poriadok je umiestnený na internetovej stránke www.amexx.sk.
Kúpna cena znamená kúpnu cenu za Tovar alebo Službu. Kúpna cena nezahŕňa prípadné náklady za dodanie Tovaru Kupujúcemu.
Objednávka sa stáva pre Kupujúceho záväznou jej vyplnením a odoslaním v súlade s bodom 2. tohto článku VOP.
Postup Kupujúceho pri vytvorení Objednávky je nasledovný:
Tovar si Kupujúci vyberá kliknutím na obrazové zobrazenie konkrétneho Tovaru resp. na ikonu „DETAIL PRODUKTU“.
V prípade záujmu o Tovar klikne Kupujúci na ikonu „Do košíka“. Ak má vybraný Tovar viaceré prevedenia, v tomto kroku si Kupujúci zvolí požadované prevedenie opäť kliknutím na ikonu „Do košíka“. V tejto časti Objednávky si zároveň volí množstvo tovaru (počet ks).
Po zobrazení nákupného košíka (uvedený druh Tovaru, množstvo, cena za jednotlivý Tovar a cena za všetky Tovary spolu) pokračuje kliknutím na ikonu „OBJEDNAŤ“.
Kupujúci vyberie a označí spôsob dopravy a spôsob platby a pokračuje kliknutím na ikonu „VYSTAVIŤ OBJEDNÁVKU“.
Následne vyplní Kontaktné údaje v rozsahu:
meno a priezvisko kupujúceho alebo obchodné meno spoločnosti,
telefónny kontakt,
e-mailový kontakt,
adresu bydliska alebo sídla (ulica, číslo domu, mesto, PSČ a štát),
a zároveň je povinný po oboznámení sa s týmito VOP označiť príslušné pole na znak súhlasu s ich obsahom.
Ak Kupujúci súhlasí s druhom Tovaru/ov, množstvom, cenou a VOP, kliknutím na ikonu „ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU“ sa Objednávka stane záväznou.
Po odoslaní Objednávky sa zobrazí Potvrdenie Objednávky a zároveň bude Kupujúcemu zaslaný automaticky generovaný e-mail s informáciami k Objednávke spolu s VOP.
Kúpna zmluva je uzatvorená momentom zobrazenia Potvrdenia Objednávky a doručením automaticky generovaného e-mailu s informáciami k Objednávke. Automaticky generovaný e-mail obsahuje číslo Objednávky a zhrnutie údajov uzavretej Kúpnej zmluvy (DETAIL OBJEDNÁVKY).
Obchodník je oprávnený kontaktovať Kupujúceho aj telefonicky na telefónne číslo uvedené v objednávkovom formulári v záležitostiach týkajúcich sa alebo súvisiacich s Objednávkou a/alebo s Kúpnou zmluvou.
Kúpna zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku.
Objednávka, ktorá bola potvrdená Obchodníkom, je archivovaná za účelom jej splnenia ako aj za účelom ďalšej evidencie a je Kupujúcemu prístupná po prihlásení sa do užívateľského účtu.
Vo všeobecnosti je Tovar dodávaný riadne zabalený.
Kúpna cena je uvedená v E-shope pri Tovare v čase uskutočnenia Objednávky, v Objednávke a v potvrdení Objednávky. Takáto Kúpna cena nemôže byť po potvrdení Objednávky Obchodníkom zmenená.
Platba Kúpnej ceny sa uskutočňuje v mene EURO (€).
Za tovar a služby v E-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
platba prostredníctvom platobnej karty cez platobnú bránu GoPay (tovar je zasielaný Obchodníkom Kupujúcemu až po prijatí úhrady na bankový účet vedený pod IBAN: SK14 0200 0000 0046 8950 8151),
platba prostredníctvom platobnej karty cez platobnú bránu TrustPay (tovar je zasielaný Obchodníkom Kupujúcemu až po prijatí úhrady na bankový účet vedený pod IBAN: SK14 0200 0000 0046 8950 8151),
na dobierku pri prevzatí objednaného Tovaru od kuriéra,
bezhotovostnou platbou prevodom na účet (pri tejto možnosti platby je Tovar zasielaný Obchodníkom Kupujúcemu až po prijatí úhrady prevodom na bankový účet vedený pod IBAN SK14 0200 0000 0046 8950 8151),
bezhotovostnou platbou prevodom na účet (pri tejto možnosti platby je Tovar zasielaný Obchodníkom Kupujúcemu až po prijatí úhrady prevodom na bankový účet vedený pod IBAN SK81 0200 0000 0027 3003 8851).
Zvolený spôsob zaplatenia Kúpnej ceny je po uskutočnení Objednávky možné meniť iba so súhlasom Obchodníka.
Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v článku VII. týchto VOP.
Obchodník prehlasuje, že jasným, zrozumiteľným a jednoznačným spôsobom informuje Kupujúceho pred odoslaním objednávky o hlavných vlastnostiach Tovaru na príslušnej webovej stránke www.amexx.sk.
Obchodník týmto poučuje Kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom, že má právo v rámci zákonnej lehoty vyplývajúcej z § 20 zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov obchodníka alebo lehoty vyplývajúcej z týchto VOP, pokiaľ je v nich určená lehota dlhšia ako zákonná na odstúpenie od zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov obchodníka, po prevzatí Tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nakúpe v klasickom „kamennom“ obchode a to v rozsahu potrebnom na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
Obchodník upozorňuje Kupujúceho, že zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s Tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
Tovar je Obchodníkom dodávaný na území Slovenskej republiky a členských štátov Európskej únie.
Tovar bude Kupujúcemu dodaný najneskôr do 30 dní, pričom dodacia lehota začína plynúť nasledovne:
dodacia lehota pri Tovare, ktorého Kúpna cena bude Kupujúcim hradená pri prevzatí Tovaru (dobierka), začína plynúť dňom uzavretia Kúpnej zmluvy podľa Článku III. týchto VOP (potvrdením Objednávky Obchodníkom v zmysle bodu 4. Článku III.),
v prípade, že Kupujúci zvolil iný spôsob úhrady Kúpnej ceny (platba kartou, bezhotovostná platba prevodom na účet Obchodníka), začína dodacia lehota plynúť až od úplného zaplatenia Kúpnej ceny, t. j. od pripísania celej sumy na účet Obchodníka.
Kupujúci je povinný prevziať Tovar v mieste uvedenom v potvrdení Objednávky. V prípade omeškania dodania Tovaru je Obchodník oprávnený predĺžiť lehotu na dodanie, a to aj opakovane, o čom bude Kupujúci telefonicky oboznámený. Ak Kupujúci neprevezme objednaný Tovar do 30 dní odo dňa, keď bol Kupujúcemu dostupný, je Obchodník oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy a predať Tovar tretej osobe.
Ak je Tovar skladom, je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa potvrdenia Objednávky.
Spolu s Tovarom je Kupujúcemu zasielaná faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k Tovaru (údaje o spôsobe použitia, montáže, údržby Tovaru, nebezpečenstve z nesprávneho použitia, podmienkach uchovávania a skladovania).
Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je Tovar dodávaný.
Obchodník realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:
kuriérskej spoločnosti na adresu uvedenú v Objednávke,
osobne na zvolenej prevádzke v Objednávke.
Náklady na dodanie Tovaru si zákazník vie vybrať v internetovom obchode a pri nákupe v hodnote nad 70 € je doprava hradená vlastníkom E-shopu (DOPRAVA zdarma). Doprava hradená vlastníkom E-shopu sa nevzťahuje na nadrozmerný Tovar (t. j. tovar s dĺžkou nad 2 metre) a Tovar s váhou presahujúcou 30 kg.
Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k Tovaru až úplným zaplatením celej Kúpnej ceny. Zodpovednosť za škody prechádza na Kupujúceho v momente prevzatia Tovaru od Obchodníka, alebo ak tak neurobí včas, v čase, keď mu Obchodník umožní nakladať s Tovarom a Kupujúci Tovar neprevezme.
Odstúpiť od Kúpnej zmluvy resp. Objednávky môže Kupujúci aj Obchodník.
Obchodník môže odstúpiť od zmluvy, ak si nemôže splniť svoje povinnosti z niektorého z nasledovných dôvodov:
vypredanie zásob,
nedostupnosť Tovaru,
ak výrobca alebo dovozca Tovaru objednaného v Kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností Obchodníkovi,
z dôvodov vyššej moci,
ak ani pri vynaložení všetkého úsilia nie je schopný dodať Tovar v lehote určenej týmito VOP,
zjavnej chyby v Kúpnej cene uvedenej pre Tovar v E-shope (t. j. cena zjavne iná ako obvyklá cena obdobného Tovaru).
Obchodník je povinný o vyššie uvedených skutočnostiach okamžite po ich zistení informovať Kupujúceho a zároveň ponúknuť náhradné plnenie alebo možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy.
Obchodník je ďalej oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy:
ak si Kupujúci zvolil dobierku a neprevezme objednaný Tovar riadne a včas alebo ak sa Tovar vráti späť po neúspešnom pokuse o doručenie (Obchodník je v takom prípade oprávnený požadovať náhradu nákladov na prepravu vrátane balného),
ak si Kupujúci zvolí úhradu kartou a Obchodník neobdrží úhradu do jedného dňa odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy.
Za platné odstúpenie Obchodníka od Kúpnej zmluvy sa považuje odovzdanie resp. odoslanie písomného formulára o odstúpení Kupujúcemu formou e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v užívateľskom účte alebo Objednávkovom formulári Kupujúceho.
Súhlasom Kupujúceho so VOP a reklamačným poriadkom (podmienka vzniku Objednávky a uzavretia Kúpnej zmluvy) Kupujúci potvrdzuje, že bol v zmysle týchto VOP a reklamačného poriadku Obchodníkom riadne a včas poučený o možnosti uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy podľa § 19 a nasl. zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.
Kupujúci – Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní od prevzatia Tovaru alebo uzavretia zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa:
tovary objednané v jednej objednávke dodávajú oddelene – okamihom prevzatia tovaru dodaného ako posledný,
dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov – okamihom prevzatia posledného dielu alebo kusu,
tovar dodáva opakovane počas určitej doby – okamihom prevzatia prvého tovaru.
Spôsoby uplatnenia práva na odstúpenie:
písomne v listinnej podobe,
prostredníctvom formulára na odstúpenie od zmluvy zaslaného Kupujúcemu spolu s potvrdením prijatia Objednávky E-shopom,
zápisom na inom trvanlivom nosiči, t. j. zaslaním vyplneného formulára na e-mail: info@amexx.sk.
Kupujúci – spotrebiteľ je po odstúpení od zmluvy bez udania dôvodu povinný bezodkladne (v lehote uvedenej v týchto VOP) zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy spolu so všetkou dokumentáciou Obchodníkovi.
Spotrebiteľ je povinný zaslať Obchodníkovi Tovar bežným poštovým balíkom alebo kuriérom, alebo odovzdať Tovar v ktorejkoľvek prevádzkarni Obchodníka s označením „Odstúpenie bez uvedenia dôvodu“. Tovar nie je možné zasielať na dobierku – takto zaslaný Tovar nebude prevzatý. Obchodník odporúča zásielku poistiť.
Lehota na odstúpenie od Kúpnej zmluvy je zachovaná, ak Kupujúci doručil Obchodníkovi oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie najneskôr v posledný deň lehoty (osobne na kontaktnú adresu, odovzdaním na poštovú prepravu na adresu uvedenú v kontaktoch, alebo e-mailom prostredníctvom vyplneného formulára).
Kupujúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie.
Tovar vracaný podľa tohto článku musí byť v pôvodnom stave a nepoškodený. V prípade poškodenia zodpovedá Kupujúci za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré vzniklo nad rámec potrebný na zistenie vlastností a funkčnosti.
Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od kúpnej zmluvy zaslať kompletný Tovar späť na adresu sídla Obchodníka alebo ho osobne odovzdať v sídle spoločnosti. Odporúča sa originálny obal. Tovar musí byť doručený kompletný, vrátane dokumentácie, nepoškodený, nepoužívaný (okrem rozsahu povoleného v Článku VI. bod 2) a neznečistený. Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru spôsobené nadmerným zaobchádzaním (pozri Článok VI. bod 3).
Obchodník je povinný bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení poskytnúť spotrebiteľovi potvrdenie o jeho doručení na trvanlivom médiu, ak spotrebiteľ odstúpil použitím online funkcie alebo formulára.
Obchodník je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení vrátiť všetky platby prijaté na základe alebo v súvislosti so zmluvou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov.
Obchodník nie je povinný vrátiť platby pred doručením tovaru alebo preukázaním jeho odoslania, ibaže navrhne, že tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby.
Platby budú vrátené rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri úhrade, alebo spôsobom vyznačeným vo formulári na odstúpenie.
Účinky odstúpenia od zmluvy sa vzťahujú aj na doplňkové zmluvy podľa § 20 zákona č. 108/2024 Z. z., ak sa strany výslovne nedohodnú na ich ďalšom trvaní. Obchodník alebo iná osoba môžu v súvislosti so zánikom doplnkovej zmluvy požadovať len úhradu nákladov na vrátenie tovaru podľa § 21 ods. 3 a ods. 5 a § 22 ods. 3 zákona č. 108/2024 Z. z.
Obchodník poučuje Kupujúceho – spotrebiteľa o jeho povinnosti znášať náklady na vrátenie tovaru po odstúpení od zmluvy podľa § 19 ods. 1 zákona č. 108/2024 Z. z., a ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na povahu nie je možné vrátiť poštou.
Obchodník nie je povinný uhradiť dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob ponúkaný obchodníkom. Dodatočné náklady = rozdiel medzi nákladmi na dodanie zvolenými spotrebiteľom a najlacnejším bežným spôsobom.
Spotrebiteľ nemá právo na odstúpenie bez udania dôvodu najmä v prípadoch, ak je predmetom zmluvy:
poskytnutie služby, ak
došlo k úplnému poskytnutiu služby a
poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie so výslovným súhlasom spotrebiteľa a jeho vyhlásením, že bol poučený o strate práva na odstúpenie po úplnom poskytnutí, ak je podľa zmluvy povinný zaplatiť cenu,
dodanie/poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť,
dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo na mieru,
dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale nevhodného na vrátenie z dôvodu ochrany zdravia alebo hygieny, ak bol obal po dodaní porušený,
dodanie tovaru, ktorý sa po dodaní neoddeliteľne zmieša s iným tovarom,
vykonanie naliehavých opráv alebo údržby počas návštevy u spotrebiteľa na jeho výslovnú žiadosť (neplatí pre iné služby alebo dodanie iného tovaru ako náhradného dielu, ak neboli vopred objednané),
poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel než bývanie, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo služieb súvisiacich s voľným časom, ak majú byť poskytnuté v presne dohodnutom čase alebo lehote.
Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia druhej zmluvnej strane. Odstúpením od zmluvy uzavretej so Spotrebiteľom sa táto od začiatku zrušuje.
Obchodník zodpovedá:
za to, že objednaný Tovar je bez vád a má požadovanú (právnymi predpismi stanovenú) akosť, mieru, množstvo alebo hmotnosť,
za to, že Tovar v čase prevzatia Kupujúcim má vlastnosti výslovne vymienené alebo obvyklé, že ho možno použiť podľa povahy a účelu Kúpnej zmluvy alebo podľa dohody zmluvných strán a že vec nemá právne vady,
za vady, ktoré má objednaný Tovar v čase jeho prevzatia Kupujúcim.
Pri použitom Tovare nezodpovedá Obchodník za vady vzniknuté jeho použitím alebo opotrebovaním. Pri Tovare predávanom za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola nižšia cena dojednaná.
Za vadu Tovaru nie je možné považovať zmenu, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku nesprávneho používania, mechanického poškodenia, nesprávneho skladovania alebo nedovoleného zásahu.
Záručná doba na uplatnenie reklamácie na Tovar je 24 mesiacov a na použitý Tovar 12 mesiacov. Ak je na Tovare, jeho obale alebo návode vyznačená lehota na použitie, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto lehoty.
Pri vybraných Tovaroch má Kupujúci možnosť predĺženej záruky za poplatok.
Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia Tovaru Kupujúcim.
Ak o to Kupujúci požiada, vystaví mu Obchodník záručný list. Ak to povaha veci umožňuje, postačí namiesto záručného listu vydať doklad o kúpe.
Kupujúci môže uplatniť práva zo zodpovednosti u Obchodníka spôsobom uvedeným v Reklamačnom poriadku, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP.
Kupujúci vyhlasuje, že svoje osobné údaje poskytuje dobrovoľne pre korektné plnenie Objednávky.
Obchodník prehlasuje, že neposkytne osobné údaje Kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti za účelom doručenia Tovaru a okrem prípadov vyplývajúcich z týchto VOP.
Obchodník vyhlasuje, že poskytnuté osobné údaje spracováva výhradne v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Kupujúci má právo kedykoľvek bezplatne požiadať o výmaz svojich osobných údajov z databázy.
Obchodník informuje spotrebiteľa o možnosti obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov v prípadoch ustanovených osobitným predpisom (zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov).
Kupujúci – spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Obchodníka so žiadosťou o nápravu podľa § 11 zákona č. 391/2015 Z. z. v znení zákona č. 108/2024 Z. z., a to e-mailom na info@amexx.sk, ak medzi spotrebiteľom a obchodníkom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa spotrebiteľ domnieva, že obchodník porušil iné práva spotrebiteľa.
Obchodník je povinný informovať spotrebiteľa na trvanlivom médiu o príslušných subjektoch alternatívneho riešenia sporov, ak obchodník odpovie na žiadosť podľa bodu 2. tohto článku VOP zamietavo.
Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie ARS subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak obchodník na žiadosť podľa bodu 2. odpovedal zamietavo alebo neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.
Kupujúci – spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie ARS subjektu podľa zákona 391/2015 Z. z., pričom ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 zákona 391/2015 Z. z. Návrh možno podať spôsobom podľa § 12 uvedeného zákona; zoznam subjektov ARS je na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk, ako aj na odkaze: https://consumer-redress.ec.europa.eu/dispute-resolution-bodies_en?prefLang=sk
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len Kupujúci – spotrebiteľ, ktorý pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci podnikania alebo povolania. ARS sa týka len sporu medzi Kupujúcim – spotrebiteľom a Obchodníkom zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou a len zmlúv uzatvorených na diaľku.
Každý Kupujúci – spotrebiteľ má právo obrátiť sa s cieľom ochrany svojich spotrebiteľských práv na subjekt ARS. Počas ARS spotrebiteľ spolupracuje so subjektom v záujme rýchleho vyriešenia sporu. V prípade cezhraničného sporu má spotrebiteľ právo obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum, ktoré poskytne kontaktné údaje na príslušný subjekt ARS.
Obchodník si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto VOP a reklamačný poriadok aj bez predchádzajúceho upozornenia Kupujúceho.
V prípade zmeny VOP a reklamačného poriadku sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých VOP a reklamačného poriadku, ktoré boli platné a účinné v momente odoslania Objednávky Kupujúcim a s ktorými Kupujúci vyjadril súhlas spôsobom vyplývajúcim z týchto VOP.
Neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP sú aj reklamačné podmienky.
Tieto VOP sú k dispozícii v sídle obchodníka k nahliadnutiu Kupujúcim a zároveň sú zverejnené aj na internetovej stránke www.amexx.sk.
Tieto VOP vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 05.08.2025.